VAR MED OCH TÄVLA PÅ OLIVIAS SUUUPER FIINA BLOGG!! det är jaag! <3


Jag är med och tävlar om detta super fina/vackra schabrak! och tycker att DU också ska vara det!!
OliviaZachrisson's blogg är...jätte fin och rolig, spännande att läsa. jag gillar att hon gör lite olika sorters inlägg, det blir mer intresant att läsa då! ( enligt mig..;)) Olivia är en underbar människa och hon är en snäll och pålitlig kompis. jag älskar henne ända inne ifrån hjärtat, och jag hoppas att DU som läser detta också ska göra det. För det är hon värd! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Du kan alltid vara med och tävla om ett snyggt Schockemöhle schabrak i valfri färg och modell på min blogg.

2011-05-25 @ 22:41:54
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0