om mig!:

Tjaoo, ni ville ha ett inlägg om BARA oss själva..så här kommer ett om mig ;D
jag är en tjej som älskar djur och har växt upp med massa djur runt om mig. jag har två hästar tre hundar en kanin en höna och två katter! full rulle varje dag :D
iaf..jag är 13 år , 1,64 cm lång och väger..det vet jag inte :P men typ 50 nånting ;)
jag har ridit i ca 9 år och tävlat en heeel del ..många fina priser, rosetter, bokaler. och många fiina och glada miner efter roliga tävlingar!! <3
ja, det var väl  allt om mig?
just det..jag har en familj också..:D
två bröder: joel, 18 år.Tim,21 år. Mamma: Lena,51 år och pappa: Göran, 54 år ( tror jag?? ) same shit..! <3
osså en sak till ni måste veta är att JAG ÄLSKAR ER!! haha nu vet ni allt om mig typ :D

//Josefin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0