Om mig själv:

För ett tag sen så var det en tjej som ville att vi skulle skriva lite om oss själva, så här kommer lite om mig:
Jag är snart 10 år.(10 December xD lååååångt kvar ;) )
Jag har två djur, en katt som heter Findus och en hund som heter Mio<3
Min hund är en blandning mella Dalmatiner och Bordercollie<3.
Min katt är en Norsk-Skogskatt<3.
Jag heter Linn (som ni redan vet, eller aa dom som har följt våran blogg :D)
Min mamma heter Annika,42 år. Min pappa heter Berndt,58 år. Min extra pappa heter Pelle,57 år.(gamla xD)
Osså min lille-bror Love,5 år<3.
Och så ÄLSKAR jag djur, jag rider mkt xD
sååå.....nu vet ni nog allt om mig ;)
P.S jag bor på Orust!<3
//Linn...snygging ;).....not xD....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0