Heeeeej!

För ett tag sen så skrev Josefin att jag aldrig gjorde några inlägg,
vem är det som INTE gör inlägg egentligen?
Jo det ska jag tala om för er: tro det om ni vill men nu är det faktiskt Josefin som har slutat blogga!
Så nu kan jag ju skriva att jag tar över bloggen :D....Jag är inte så sur, men jag vet en annan som är det,
jo nämligen den där lilla filuren som jag delar bloggen med ;)
NU får jag ta och sluta :P
Kan la inte bara snacka skit ^^
Ja, ja nu får jag ta och berätta för er vad jag har gjort i dag: Jo, jag var nämligen i torps försammlingshem och vi hade JÄTTE sköjj ;)
Josefin skulle spela i kyrkan....skulle gärna vilja lyssna....men näpp, så blev det inte...;)
Nu får jag ta och göra lite mera inlägg (så att man inte får skäll ;))
//linn.....

Kommentarer
Postat av: josefinE

jag har gjort 15 inlägg på en månad och du typ 7 lr nåt! asså vem e det som bloggar lite??



jag skaffade en egen blogg bara för att du slutade blogga..då e det ingen ide' att jag har den här med dig ( eftersom du inte skriver nåt) utan då kunde jag skaffa en ny EGEN! Thats It! :P

2011-06-08 @ 14:56:44
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/
Postat av: josefinE

oj! du hade inte ens gjort 7 inlägg, utan 5! ännu dåligare :P

2011-06-08 @ 14:57:45
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0